reklama

Ako zabudnúť?

Sedím a premýšľam. O tom čo bolo si nič nenamýšľam. Čo bolo, bolo. Už sa to nevráti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

už sa to nevráti, nik to nevyvráti,ba ani neprekrúti,mám to na pamäti.Ale prečo sa zamýšľať nad minulosťou?Vari to robím s radosťou?Strácam reč, je to preč!!!Veľakrát som si myslela,že som sa už umúdrila.Že sa už trápiť nebudem...Ale zadumané myšlienky,sú ako dotieravé komáre...Bzučia mi stále pri uchu.Sadajú na mňa hoci to nechcem,otravujú myseľ, hoci si to neprajem.Čo proti tomu podniknúť?Jednoducho... pokúsiť sa na to zabudnúť.Ako na to?To neviem.Snáď odcestovať preč?To predsa nič nerieši!!!Mám sa vzdať, odísť preč?V zbabelom úteku hľadať cestu...azda by som raz prišla k dobrému miestu...Miestu plného nesebeckých ľudí...Je to krásny sen,snívam však s otvorenými očami.Je to zlé?...Nie!Je to zbabelé!!!Postavím sa realitepozriem sa jej do očí,radu nečakám,len či sa niekto na moje volanie otočí?V tomto bezútešnom svete,plnom lásky ale i rozkolu,myšlienky vysielam do vesmíru,dávam ich ,,papieru,,...Vám všetkým nech som na výstrahu,niekedy je lepšie nemyslieť...

Alžbeta Karpišová

Alžbeta Karpišová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V tejto uponahlanej dobe, pokusi sa Vas zastavit Betule. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu