reklama

Ako sa (ne)zaľúbiť...

Je veľa spôsobov ako sa nezaľúbiť...Som v nebezpečenstve, lebo som spoznal(a) človeka, ktorý sa mi zdá akosi lepší než tí ostatní. Ako z toho von? 1. poučiť sa z minulosti: už som sa predsa neraz sklamal(a)! – no nemám toho už dosť? Poznám aké to je mať hlavu v oblakoch, zasnívať sa...Čo však robiť, keď to nevyjde? O tom sa nepíše. Nepoznám väčšie sklamanie, než sklamanie v láske...nebol(a) ten pravý(á), opustil(a) ma, oklamal(a) ma a ja som mal(a) srdce na dlani...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Tak sa pýtam, je mi to vôbec treba? Hľadám ďalšie spôsoby ako sa nestať „obeťou“:2.hľadať na opačnom pohlaví stále nejaké chyby - ako neprimeraná reakcia, ktorej sa každý určite dopustí, môžeme si povedať, že sa dotyčný zachoval veľmi emotívne, alebo naopak veľmi chladne. Tiež môžeme spozorovať prejavy sebectva – ktoré sa dajú vytknúť snáď všetkým ľuďom. No nejako mi ani toto moc nepomáha, skúsim ešte: 3.sám(a) seba presvedčiť, že nikoho nepotrebujem – veru tak...sám(a) si vystačím, venujem sa štúdiu, prípadne - dobre zarábam,... Mám veľa priateľov, s každým rozoberám iné problémy, s jedným vzťahy, s iným zasa prácu, záľuby...Som sebestačný, vyrovnaný človek, mám vytýčený životný cieľ, som bez záväzkov,... no môže sa mať na tomto svete niekto lepšie ako ja?Nie...keď si rozoberiete všetky dôvody prečo nie, dostanete sa až sem, na koniec. Totiž čím viac „NIE“ nachádzate, tým viac sa Vám z hrobu, kde ste už tak dávno svoje city pochovali, prediera sa na povrch ÁNO! Ak ste v úvahách prišli až sem, tak ako ja, tak ste asi určite stratení. No nie je to SUPER? Veď všetci vieme, že je to tá najúžasnejšia vec...

Alžbeta Karpišová

Alžbeta Karpišová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V tejto uponahlanej dobe, pokusi sa Vas zastavit Betule. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu