reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alžbeta Karpišová

Alžbeta Karpišová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V tejto uponahlanej dobe, pokusi sa Vas zastavit Betule. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Prečo potrebujú muži balzam na vlasy?

Alžbeta Karpišová

Prečo potrebujú muži balzam na vlasy?

No to je novinka... V ohromení som si vypočula brata, že:"Zájdi do mesta kúpiť Loreal balzam na vlasy! a môžeš aj nejaké pivo." No a mne bolo divné, ako sa mi ten balzam míňa...

  • 1. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 195x
  • 4
Ako sa (ne)zaľúbiť...

Alžbeta Karpišová

Ako sa (ne)zaľúbiť...

Je veľa spôsobov ako sa nezaľúbiť...Som v nebezpečenstve, lebo som spoznal(a) človeka, ktorý sa mi zdá akosi lepší než tí ostatní. Ako z toho von? 1. poučiť sa z minulosti: už som sa predsa neraz sklamal(a)! – no nemám toho už dosť? Poznám aké to je mať hlavu v oblakoch, zasnívať sa...Čo však robiť, keď to nevyjde? O tom sa nepíše. Nepoznám väčšie sklamanie, než sklamanie v láske...nebol(a) ten pravý(á), opustil(a) ma, oklamal(a) ma a ja som mal(a) srdce na dlani...

  • 1. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 880x
  • 6
Na Slovensku je to tak!

Alžbeta Karpišová

Na Slovensku je to tak!

Veta, ktorú poznáme z úst známych osobností, či už Lasicu, Satinského, alebo Markoviča. Uchyľovali sa k nej vtedy, keď už k danej situácii ani oni, skúsení humoristi, nenachádzali slová. Aj ja ju musím použiť na príhodu, ktorá sa mi stala cez víkend, veď sami posúďte...

  • 28. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 522x
  • 28
Prototyp muža - workoholika

Alžbeta Karpišová

Prototyp muža - workoholika

Je to na neuverenie...No sú ľudia, postihnutí túžbou pracovať. I keď práca je veľmi potrebná - nič netreba preháňať. Stále sa naháňať za novými pracovnými príležitosťami, spoznávať nových ľudí, nikdy nezostať sám so svojimi myšlienkami. Len robiť, robiť a zhromažďovať..., že ho to baví...

  • 25. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 286x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu